Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) dostępna jest pod bezpłatnym numerem 800 137 200 .
Z Teleplatformy skorzystać może każdy pacjent poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia
Infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim
Z Teleplatformy możesz skorzystać w sytuacji:
-
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia,
Jeśli masz 75+ i jesteś osobą ubezpieczoną w nagłym przypadku zachorowania poprzez TPK możesz otrzymać receptę refundowaną
W ramach TPK udzielana jest pomoc w nagłych przypadkach, nie służy do wystawiania recept na leki w chorobach przewlekłych.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę w formie telekonsultacji:
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
W ramach takiej konsultacji uzyskasz:
- poradę medyczną
- e–receptę
- e-skierowanie na szczepienie przeciwko COVID -19
- e–zwolnienie.
Jak dojechać
Krystyny i Mariana Barskich 29 54-115 Wrocław |
Godziny otwarcia:
pon - pt: 9:00-18:00
T: 71 3067601
rejestracja@centrummamaija.pl |
Rajska 71 54-028 Wrocław |
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00-21:30
T: 71 3067600 (specjalistyka)
T: 71 3067602 (ginekologia)
rejestracja@centrummamaija.pl |